Θα ήθελα να πάμε στο Λυκαβηττό, να πάρουμε μία κόκα κόλα και ένα πατατάκι και να κάτσουμε να βλέπουμε τα αστέρια, να τα εντοπίζουμε ένα ένα, να κάνουμε ευχές για όλο το χρόνο μπροστά μας και να διαλέξουμε και το δικό μας αστέρι.
Όταν είμαι έξω το βράδυ κοιτάζω τον ουρανό και προσποιούμαι ότι είσαι δίπλα μου.
Αν δεν υπήρχε η οροφή θα περνούσα έτσι όλη τη νύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου