Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Δεντράκι βάστα!

Έκλεισε μία επιχείρηση εδώ κοντά και άφησε τα δέντρα που είχε στις ζαρντινιέρες.
Σχεδόν όλα τα πήρανε οι γείτονες φαντάζομαι.
Άφησαν δύο, οι γλάστρες των οποίων είναι βιδωμένες στο πεζοδρόμιο και δεν μπορούν λοιπόν να τις σηκώσουν.
Το ένα δεντράκι μαράθηκε.
Το άλλο και αυτό σχεδόν μαράθηκε.
Θα πάω το βράδυ να το πάρω, να το φέρω σπίτι, να το βάλουμε σε μία γλάστρα μπας και αναστηθεί.
Εδώ δεν αφήνουμε ένα μαραμένο δεντράκι να πεθάνει και θα αφήσουμε ολόκληρη αγάπη να σβήσει;





 









Update: εκτός του ότι έπεσα πάνω σε γείτονα και έκανα την αδιάφορη 10 το βράδυ σε άσχετο δρόμο που δεν έχει κανένα ενδιαφέρον, το δεντράκι "μας" δεν ξεριζώνεται με τίποτα! Ίσως να έχουν βιδώσει και τις ρίζες του! Δεν παραιτήθηκα όμως αγάπη μου. Γύρισα σπίτι, γέμισα έναν κουβά νερό και πήγα και το πότισα. Θα πηγαίνω όσο πιο συχνά μπορώ. Τελικά τυχαία και το δεντράκι είναι πεισματάρικο και ανάποδο σαν κι εσένα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου