Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Τον λατρεύω, δεν τον αγαπάω απλά...

Μου ζητάς να παραιτηθώ.
Τόσο εύκολο ήταν για εσένα;
Για εμένα δεν είναι καθόλου. Δεν ξέρεις πόση αγάπη έχω για εσένα για να μπορώ με μία μολυβιά να σε διαγράψω και να συνεχίσω σαν να μην ήμασταν ποτέ μαζί.
Είναι τόση πολλή που αν δεν την μοιραστώ (μαζί σου!) θα με φάει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου