Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

...


Ό,τι και να κάνω πάλι στη θλίψη καταλήγω. 
Δεν μπορώ να ελέγξω τίποτα.
Πώς να τα βάλω με όλον τον κόσμο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου