Μαίρη κλπ
Διάφορες σκέψεις από εδώ και από εκεί. Κάτι σαν spontaneous typing.
Κυριακή 4 Αυγούστου 2013
...
Ό,τι και να κάνω πάλι στη θλίψη καταλήγω.
Δεν μπορώ να ελέγξω τίποτα.
Πώς να τα βάλω με όλον τον κόσμο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου