Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Αχ! Μια λύπη...

 

Kι αυτό τώρα λέγεται ζωή; 

2 σχόλια:

  1. Μην δεις το βίντεο αγαπητέ ανύπαρκτε αναγνώστη. Θα σε πιάσει κατάθλιψη. Και κάνει και ζέστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή