Διάφορες σκέψεις από εδώ και από εκεί. Κάτι σαν spontaneous typing.
Το βρήκα το soundtrack... αρρωστάκι...
Μην δεις το βίντεο αγαπητέ ανύπαρκτε αναγνώστη. Θα σε πιάσει κατάθλιψη. Και κάνει και ζέστη...
Το βρήκα το soundtrack... αρρωστάκι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην δεις το βίντεο αγαπητέ ανύπαρκτε αναγνώστη. Θα σε πιάσει κατάθλιψη. Και κάνει και ζέστη...
ΑπάντησηΔιαγραφή