Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Ν' αγαπιέσαι ή ν' αγαπάς; Ν' αγαπώ

Φταίω εγώ που νόμιζα ότι είχαμε κάτι.
Δικό μου το λάθος. Εγώ παρερμήνευα.
Νομίζω ότι αυτή είναι και η μοναδική εξήγηση που δεν μου έδωσες ποτέ.

 Αυτή είναι μία ζωγραφιά που δεν μοιραστώ πια μαζί σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου