Μαίρη κλπ
Διάφορες σκέψεις από εδώ και από εκεί. Κάτι σαν spontaneous typing.
Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013
Ν' αγαπιέσαι ή ν' αγαπάς; Ν' αγαπώ
Φταίω εγώ που νόμιζα ότι είχαμε κάτι.
Δικό μου το λάθος. Εγώ παρερμήνευα.
Νομίζω ότι αυτή είναι και η μοναδική εξήγηση που δεν μου έδωσες ποτέ.
Αυτή είναι μία ζωγραφιά που δεν μοιραστώ πια μαζί σου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου