Μαίρη κλπ
Διάφορες σκέψεις από εδώ και από εκεί. Κάτι σαν spontaneous typing.
Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013
Mixed emotions
Μία σε θέλω πίσω, μία σε μισώ.
Και τότε σε βρίζω από μέσα μου.
Και μετά λυπάμαι που δεν σ' έχω πια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου