Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Ορφανές σαγιονάρες...

Μόλις έβγαλα τις σαγιονάρες μου από το συρτάρι.
Ένα ζευγάρι το είχα πάρει για όταν πηγαίναμε στη θάλασσα μαζί.
Μπορεί να έχει μείνει και λίγη άμμος επάνω τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου